ლამაზი გოგო







მოგესალმებით,მე ანა ვარ 19 წლის,ქალიშვილი,გავერთობი მამაკაცთან ვინც 200 ლარს მაჩუქებს,ქალიშვილობის დაკარგვა არ გვექნება,სხვა სექსუალურ ურთიერთობებს ვგულისხმობ,მიხვდებით ალბათ რას,ვცხოვრობ მარტო,კომფორტულ ბინაში დროზეც პრობლემა არ გვექნება, მთლიან დღეს და ღამეს არ ვგულისხმობ მაგრამ საკმარისად გავერთობით დროის ფარგლებში...სურათები ჩემია,ვარ მოდელი თან სტუდენტი უბრალოდ ფული ძალიან მჭირდება,მამაკაციც უნდა იყოს მოწესრიგებული და ჩემთვის მისაღები პიროვნება ვისთანაც მომავალშიც ვიმეგობრებ ფარულად,ასე რომ თუ ჩემი პირობები თქვენთვის მისაღებია ჩემი ნომერი წერია აქ სურათზე,უაზრო ხალხმა არ დამირეკოთ,ვარ რეალური,არ მიზიდავს ვირტუალური ურთიერთობა ,ტელეფონზე პირობებს არ ვაკონკრეტებ,მე მგონია რომ გასაგებად მიწერია ყველაფერი და შენ ვინც ამას კითხულობ და მისაღებია შენთვის შეგიძლია დამირეკო მითითებულ ნომზე,პატივისცემით ანნა.558142518
Tel: 557298668
City: Батуми, ლამაზი

Комментариев нет:

Отправить комментарий