ჩემი სექს ისტორია

შემთხვევით წავაწყდი ამ საიტს, ბევრი რამ წავიკითხე და მეც გადავწყვიტე დამეწერა ჩემი სექს თავგადასავალი.
ძალიან სილამაზით არ გამოვირჩევი, უბრალოდ ჯგუფელებში მე ყველაზე დიდი ძუძუები მქონდა და ზოგჯერ დამცინოდნენ კიდე ბიჭები ძუძუ მამიდაო და ამიტომაც მეზიზღებოდნენ ისინი. ნუ ეხლაც მეზიზღება.
ლანა კი პარალელურ ჯგუფში სწავლობდა და ხშირად ერთად გვქონდა ლექციები.  ერთ დღეს ტუსოვკა მოვაწყვეთ ორივე ჯგუფმა და ძაან გავერთეთ. სიმართლე ვთქვა დავთვერი და სუფთა ჰაერზე მომინდა გასვლა, ლანაც გამომყვა და აივანზე გავედით. ცოტახანი ვიდექით უსიტყვოდ მე კი უცებ ავტირდი, დავიწყე წუწუნი რომ უბედური ვარ და ბიჭებში არ მიმართლებს არავის მოვწონვარ ლანა კი მამშვიდებდა და მეუბნებოდა ნუ ტირი ძალიან საყვარელი ხარ, მერე რაა რომ დიდი ძუძუები გაქვს რატო კომპლექსდებიო და გვერდით მომიჯდა მე თავი მის მუხლებში ჩავრგე და მართლა ვტიროდი ის კი თავზე მეფერებოდა ნუ ტირიო, თავიდან ზურგზე გადავიდა და მომეწონა, გავიტრუნე, ლანა კი ზურგზე მოფერებას აგრძელებდა,  ვიგრძენი როგორ ვიღგზნებოდი მაგრამ თავს ვიკავებდი ამასობაში კი ვიგრძენი როგორ შენიცურა ხელი მაისურის ქვეშ ლანამ და ძემს ძუძუებს შეეხო და მალევე ძუძუსთავები მოძებნა და თითებით მეფერებოდა, როცა მიხვდა რომ არ გავნძრეულვარ, ანუ მომეწონა გათამამდა და გააგრძელე მოფერება,  ისე აღმაგზნო რომ ჭკუას ვკარგავდი და მალევე მისი მოკლე კაბა ზევით აიწია და თავი კაბის ნაცვლად შიშველ ფეხებზე აღმოჩნდა, რამოდენიმეჯერ ვაკოცე ბარძაყზე და მანაც ფეხები გაშალა და ცხვირწინ მისი თეთრი ტრუსიკი გამოჩნდა, მომეფერეო, ჩამჩურჩულა ყურში და მეც დაუყოვნებლივ დავიწყე ტრუსიკის კოცნა გარედან და თითებით მის ფეხებს ვეფერებოდი.
როცა აღგზნებამ პიკს მიაღწია მე ლანას ტრუსიკი გადაუწიე და დავიგწყე მისი მუტლის ლოკვა და წოვა მან კი ზურგიდან თითები ტაკოსკენ ჩამიცურა და შემიდო თან კლიტორს ეხებოდა, დიდხანს არ გვიწვალია, მე მალევე გავათავე და თვითონაც , მის მერე ხშირად გვაქვს ლეზბი სექსი.

Комментариев нет:

Отправить комментарий