როგორ გამჟიმა დაბადების დღეზე

ერთი ბიჭი გავიცანი ფაცებოოკით 6 თვე ვცერდით ერთმანეთსს კარგი ბიჩი ჩანდა მერე მითხრა შევხვდეტო მეც დავტანხმდი და შევხვდი ჯერ კაფეში ვიჯეკით მერე გავისეირნეთ და საღამოს სახლში მიმაცილა. ესე გრძელდებოდა რამდენიმე დღე ერთხელაც როცა მანქანით მომაკითხა და კუს ტბაზე ავედით შუაღამემდე ვიყავით ვლაპარაკობდით და უცებ მაკოცა მეც მომწონდა და ავკევი ცოტახანს ვიზასავეთ. სხვა არაფერი არ მომხდარა. 2 თვის შემდეგ კი მასთან ავედი სახლში დაბადების დღე ქონდა ხალხი როცა წავიდა დარჩიო მთხოვა და დავიწყე მაგიდის ალაგება უცებ უკნიდან მოვიდა და წელზე მომეხვია შევტრიალდი და ვაკოცე ისეთი გაგიჯებული მკოცნიდა კინაგამ გავგიჯდი შევედიტ საძინებელში დამაწვინა და შემომახია ყველაფერი თვითონაც გაიხაადა ტრუსი გამხადა და ცოვა დამიცკო ენას მიტრიალებდა მე ისე მსიამოვნებდა ვგიჯდებოდი თვალები დახუჭული მქონდა და თავზე ვეფერებოდი მცოვდა ენას მიტრიალებდა მაგიჯებდა ბოლოს ტუჩებზე დავატავე სულ გამომწოვა მე კი ტრუსის გარედან ვეფერებოდი დზან კონდა ამდგარი ტრუსი ჩავუწიე და ვეფერებოდი ხელით გაუქვავდა და მუტელზე დამიცკო ხახუნი გარედან მისმევდა ნელნელა მე კი ისე მინდოდა მალე შეედო ვგიჯდებოდი არმიდებდა მაგიჯებდა უცებ თავი შეყო და მერე ნელ-ნელა მიაცვა მე ქალიშვილი ვიყავი და მეტკინა თავიდან მაგრამ მერე ისეთ სიამოვნებაში გადავიდა ჭკუიდან გადავდიოდი ვკვნესოდი ვკიოდი ზირგზე დავაცვინე ავუკენე და ზედ დავაჯეკი მაგრად ვხტუნაობდი ვგიჯდებოდი სიამოვნებისგან მასაც ძან სიამოვნებდა ბოლოს თეძოებზე მომკიდა ხელები და ბოლომდე შემიდო და შემასხა თესლი ბოლომდე დაცალა ჩემს გაგიჯებულ მუტელში ამ დროს კინაღამ გავრეკე ვგრძნობდი როგორ ჩაიგვარა ჩემში ცხელი თესლი ამაზე სასიამოვნო არაფერი არ კოფილა ძალიან დავიგალეთ. თავი დავადე მკერდზე და ასე დავიძინეთ მეორე დღეს ჩემ მშობლებს ჩემი ხელი სთხოვა და ახლა მისი ცოლივარ 3 თვეა ძალიან ბედნიერები ვართ

Комментариев нет:

Отправить комментарий