Chemi ruska

Me var nini 18 wlis tbilishi chasuli var da bina qirit maqvs studenti var chem gverdit binashhi cxovrobs ruska xshirad gadavdiodi mastan da vchoraobdit xan internetshi davdzvrebodit ertxel daukakuneblad shevage kari mastan da ras vxedav kompiuterze chartuli aqvs lezbis video da loginze shishveli wevs da izilavs ras shvebi ruska tqo modi modi vikaifotqo me ara metqi da ukan gamobruneba davapire wamodga da mitxra ro mistvis mesiamovnebina da kargat xar tqo utxari cxovrebashi egeti rame ar gamiketebiatqo da man mitxra exa gaqvs shansi gaketeo me davibeni rogor unda gavaketo metqi man mitxra me macadeo mec davtamxti karebi gadaketa sawolze damagdo da mtlad gamxada da mitxra odesme gagitavebiao ara metqi da mashin me macadeo da cova damiwyo ise mesiamovna azridan gadavedi da vknesodi mwovda da mwovda mivxvdi ro ukve vatavebdi da ruskas utxari vataveb tqo da man eg minda meco da piri gago da mec gavasxi mtel tuchebze mivawuwe da pirshi gaichera da mere tesliani pirit tuchebshi zasavi damiwyo mtlad gaviteslet tuchebi mere man mitxra momwoveo da me dauwye wova manac igive gaketa pirshi gamitava da asn vgijobt ar vici amas ra davarqva magram ruska shemiyvarda da gadavwyvitet sikvdilis bolomde mastan viqnebi exac vgijobt miyvarxar ruska!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий