ბუთქუნა გოგო ვარ

მე მოგიყვაბით ჩემს თავზე, ვარ 23 წლის მსუქანი არ მიყვარს და ბუთქუნას ვეძახი ჩემს თავს . წონასაც არ დავწერ მოკლედ ეს ჩემი პრობლემაა , ვერანაირი დიეტა არ მშველის და ამის გამო არავის არ მოვწონვარ ბიჭებს ვგულისხმობ ეხლა კი ისეთ დღეში ვარ გოგოზეც არ ვიტყოდი უარს მოკლედ. მიუხედავად სიმსუქნისა სექსუალურად აქტიური და ძალიან ვნებიანი ვარ. ამის გამო ხშირად ვმასტურბირებ რა ვქნა აბა სხვა გზა არამაქვს ვიცი რომ ვერც გავთხოვდები. ძალიან გარყვნილი ფანტაზია მაქვს. ხშირად შევდივარ და უყურებ პორნოებს ვოცნებობ და ასე ვათავებ. დღეში შეიძლება ხუთჯერ ან მეტჯერ მომინდეს სექსი. ყველგან ვანძრევ მახსოვს ერთხელ მარშუტკაში გავათავე მერე ავტობუსში შევიცურე ხელი ისე რომ არავის დავენახე და რავი სად არა.
ზოგადად სუფთა გოგო ვარ ხშირად ვიბან ფისოს და ტანს რადგან გონიათ მსუქანი ვარ აუცილებლად უნდა ვიყო მოუვლელი. რავი მეტი რა გითხრათ. თუ ვინმეს ვაინტერესებ აქ შემეხმიანეთ რადგან ამ საიტზე დღეში ბევრჯერ შემოვდივარ და ვკითხულობ მერე კი თუ ავენთე ვანძრევ :)) მიყვარხართ.

--
გამომიგზავნეთ თქვენც,თქვენი ინტიმური ისტორია,ფოტო,ვიდეო +18 Get email me: .
pinkani888.reposts@blogger.com

1 комментарий: