დაქალმა ჩემი თავი მოატყვნევინა საერთო მეგობარს

ეს ისტორია ასე დაიწყო, მოკლედ ტელეფონი მირეკავს და მესმის ჩემი დაქალის ხმა, გოგო ამო ჩემთან მარტო ვარ და რამეთი გავერთოთო, მეც მალევე ავედი და თავიდან ყავა დავლიეთ, მერე რაღაც კოკტეილი გამიკეთა და დავლიეთ, ალკოჰოლმა იმოქმედა და დამცხა, დაქალი მეუბნება რომ გავიხადო ნუ მცხვენია და მეც ალკოჰოლის ზემოქმედების გამო უკომპლექსოდ ვიხდი და ლიფი და ტრუსიკით დავდივართ ბინაში, თვითონაც ტიტლიკანაა, წამოვწექი და ტვ ჩავვრთე, ფილმის ყურებაში ჩამძინებია და სიამოვნების ნეტარებამ გამკმაღვიძა, ისე წამოვხტი ფეხზე როცა ვნახე ჩვენი საერთო მეგობარი როგორ მიკოცნიდა ფეხებშუა მუტელს და შევშინდი , ხელები დაბმული მქონდა ნუ გეშინიაო დაქალი მეუბნებოდა და ეს ბიჭი კი აგრძელებდა ჩემი მუტლის წოვას და ლოკვას, ვეწინააღმდეგებოდი მაგრამ ვერაფერს გავხდი, დავიღალე და მოვდუნდი, ამასობაში კი ბიჭმა ტრუსიკი ჩაიხადა და მისი უშველებელი ყკე მომადო მუტელზე და ერთიძლიერი დარტყმით ჩემში აღმოჩნდა, კაიხანი მტყნავდა გაუჩერებლივ და ბოლოს ყლე გამოიღო მუტლიდან და ძუძუებშუა ჩამიდო და ისე გაათავა რომ პირდაპირ სახეში შემკმასხა სპერმა, მერე კი დამშვიდდა. ცოტახანშიც ხელები შემიხსნეს, გავგიჟდი ვეჩხუბებოდი ჩემს დაქალს ეს რატომ ქენითქო მაგრამ უკვე აზრი აღარ ქონდა , ვგრძნობდი რომ საბოლოოდ მოტყნული ვიყავი და ტირილი დავიწყე.

Комментариев нет:

Отправить комментарий