მე ანკა ვარ ბათუმიდან

პრივეეტ ყველას, მე ანკა ვარ ბათუმიდან, ქალი გამოძახებით, ნუ კაი ბოზი, რაც გინდა მიწოდეთ , მთავარია ფული გადაიხადოთ 🤪
უცნაური ისტორია მეც გადამხდა და მოგიყვაბით.
კი კაი ვიცი დღეში 5 ან 10 ჯერ მქონია სექსი სხვადასხვა კაცთან მაგრამ მსგავსი არასდროს.
მოკლედ ბულვარზე ვსეირნობდი და მორიგ კლიენტის ძიებაში უცებ ხმა შემომესმა, გოგონი გცალიაო?
კი გისმენ მეთქი და უცებ საქმეზე გადავალო, საკმაოდ სიმპატიური ბიჭი იყო. სტუმრები მყავს ბინაში და თუ გაგვართობ გადაგიხდით კარგადო, რამდენი ხართ მეთქი და ოთხიო , მე 300 დოლარი მოვთხოვე და დამთანხმდა და წავედი.
არ ვნანობ მაგრამ მე რაც იქ მიქნეს 3 დღე ვეღარ დავდიოდი, პლიუს ოთხივე ერთად მტყნავდა ერთი ტრაკში მეორე მუტელში და ორი კიდე პირში მაძლევდა , რამდენჯერ გავათავე არ მახსოვს ალბათ ასე 15 ჯერ თან საშინლად დიდი ყლე ებათ ორს განსაკუთრებით , ეხლაც კი ვგრძნობ როგორ მიდებდა პირში ყვერებამდე და ბოლომდე შეყავდა ჩემში, მოკლედ ეს ჩემთვის პირველი იყო მსგავსი, 400 დოლარი მაჩუქეს და ძლივს წამოვედი.
4 დღე ვეგდე სახში და ჩემდაუნებურად ვკანკალებდი და ვათავებდი, ძლივს მოვბრუნდი 😂❤❤

Комментариев нет:

Отправить комментарий