მართლა მოვიწყინე მარტომ, მინდა წყვილთან , გავსინჯე და მაგარიაა

მოკლედ პირდაპირ გეტყვით , თან ვანძრევ, თან გწერთ და თან ვიხსენებ ბოლოს რას გადამხდა, ეს იყო აგვისტოში ბათუმში, ნომერი ვიქირავე რაღაც სასტუმროში და გვერდით მეზობლები წყვილი, ცოლ ქმარი დამიმეგობრდნენ, ბევრს ვლაზღანდარობდით რავი რეებს არ ვლაპარაკობდით და მესამე დღეს ისე დაუახლოვდით რომ უკვე გარყვნილი ხუმრობებიც კი არ გვერიდებოდა. 
მე და ნინა ვახშამს ვაკეთებდით, ვანო შემოპარულა ჩემს ოთახში და ჩემი ბიკინი მოიპარა და ჩაუცვია, ვითომ საღადაოდ და ისე სასაცილოდ გამოიყირებოდა ტარაამ თქვა და გამოვიდა ვითომ სცენაზე, ყველაფერი ზედ ეტყობოდა, როგორ ქონდა ასოზე ერექცია ცოტა და ლამის ჩემი ბიკინიდან გამოხტებოდა, ნინა ვითომ გაბრაზდა და გაიხადე დროზეო და დაუწყო ჭიდაობა ამასობაში კი შემოახია ბიკინი და ვანოს ყლეც და ყვერებიც გადმოცვივდა ბიკინიდან, ნინამ ხელი აფაარა ვითომ მე რომ არ მენახა სრცხვილია ბიჭო რეებს აკეთებო , ვანო ვითომ მასვამი იყო მერე მივხვდი და ნინას კოცნა დაუწყო და ხელის ერთი მოძრაობით ძუძუები ამოუყარა და წოვა დაუწყო ჩემს თვალწინ, ნინამ გაუშვა ხელი და უკვე კარგად ამდგარი ყლე აშკარად დავინახე და გავგიჟდი, შემრცხვა რა მექნა არ ვიცოდი, ავდექი და გასვლას ვაპირებდი, როცა ზურგზე ვანოს ხელი ვიგრძენი დარჩიო და თან ბრიტელებიანი მაიკა ისე უცებ ჩამომოწია მეც ამომოყარა ლიფიდან ძუძუებიდა რეაქცია ვერ მოვასწარი ისე დამიწყო ზელვა და წოვა, შევეწინააღმდეგე მაგრამ ნინაც შემოუერთდა და არ გაუტეხო გიჟიაო და ნუ არ ვნებდებოდი მაგრამ ბოლოს ნინამ დამამშვიდა ნუ ღელავ გაგისწორდებაო და ნინაც შემეხო და ორივე მე მეფერებოდა ვანოც და ნინაც ისე დამიზილეს ძუძუები და ნინა ტუჩებში მწვდა და უმაგრესი ზასოსი ჩამირტყა და თან უკვე აშკარად ვგრძნობდი რომ მეც ვნებდებოდი და ვდუნდებოდი, როცა რომელიღაცის თითები ჩემს საცვლებში ვიგრძენი, მახსოვს იმას ვფიქრობდი ნინაა ღუ ვანოთქო და მინდოდა თითებოთ მივმხვდარიყავი , რომ უკვე აშკარად გოგოს თითი საშოში შემიცურდა და სისველე გარეთ გამოიტანა, ვანო ძუძუებს მიკოცნიდა და მიწოვდა ნინა კი თითს მიდებდა საშოში და თან ენით მილოკავდა, უცებ გადამატრიალეს და ისე დამაწვინეს ნინაზე რომ ნინას თავი ჩემს ფეხებშუა ქონდა და აშკარად მოწყურებული მწოვდა ფისოს და უცევ ენის ნაზი შეხება ტაკოს ხვრელზეც ვიგრძენიეს ვანო იყო ორი ენა მიეფერებოდა ერთი საშოს მიწოვდა მილოკავდა და ენას მიდებდა მეორე კი ანუსს მიღიზიანებდა ასე გავები ნეტარებაში და უცებ ისე მოვდუნდი, ეტყობა ისე გამიფართოვა ვანომ ენით ანუსის ხვრელი რომ წამიერად რაღაც დიდი მომაწვა და ერთი დაწოლით მუცელში ბოლომდე შიგნით შემოვიდა რაღაც , რათქმაუნდა ეს ვანოს ყლე იყო მალევე მივხვდი ცოტა მეტკინა კიდეც და ისე მოუჭირე რომ ნინას ცხირზე და ტუჩებზე მივასრისე ჩემი კლიტორი და მის მერე არ გაჩერდა, ინტენსიური ბიძგებით მტყნავდა ტრაკში ნინა კი ისევ ჩემს ფეხებშუა უყო და ვანოს ყვერები მე რომ ყლეს ტრაკში მიდებდა ზედ სახეზე ეხახუნებოდა, ვიგრძენი როგორ უფრო და უფრო მაგრდებოდა ყლე და ტემპსაც უჩქარებდა და მალევე ცხელი სპერმა მუცელში ჩემმა ორგაზმაც არ დააყოვნა და ნინას სახეზე გაუთავე, მეგონა ამით მორჩებოდა  და გავიქცეოდი მაგრამ ნინა იყო უკმაყოფილო მეო? მანიმ ჩემზე მიუთითა მოგხედავსო და იძულებული გავხი ეხლა მე მეწოვა ნინას მიტელი და ენით მომეტყნა, ხან თითსაც ვუდებდი და ნინამაც ზედ სახეზე გამითავა, ორივე მოვისვარეთ ლორწოთი და მე უცებ დავტოვე ოთახი შევედი ჩემთან აბაზანაში და დავიწყე ბანაობა, ისე გამითავა ვანომ რომ სპერმა გადმომდიოდა და ბოლოს მოვწესრიგდი და დავწექი იმაზე ფიქრით ეს რა ჩავიდინემეთქი, მეორე დღეს კი არც ვანო და არც ნინა არ მინახია, წასულან მატარებლით მის მერე სულ ვოცნებობ მსგავს წყვილზე, მსგავსი სიამოვნება არასდროს მიმიღია

Комментариев нет:

Отправить комментарий