16 წლის ვიყავი ...

მოკლედ ჩემ დას უნივერსიტეტის ბანკეტი ქონდა და წამიყვანა თბილისის ზღვის იახტ კლუბში... მე 16 წლის ვიყავი და მაშინ ვიწყებდი ქალობას და ვინტერესდებოდი სექსუალური ცხოვრებით... მანამდე ვმასტურბირებდი ხოლმე და პორნოებს ვუყურებდი... 15 წლიდან შეყვარებული მყავდა ჩემზე უფროსი იყო 22 წლის და სულ სექსზე მელაპარაკებოდა, რო მკოცნიდა ხოლმე ხელებს მიფათურებდა და მოკლედ სულ ცდილობდა რო სექსი გვქონოდა... მე ყოველთვის უარზე ვიყავი, მაგრამ ერთხელაც გიგასთან ვიყავით სახლში და კოცნა და ზასაობა დამიწყო, მერე ლოგინზე მიმაწვინა და გახდა დამიწყო, მაგრამ მე გავაჩერე და თუ გინდა ტირილი არ დავიწყო არ გვინდა ჯერ ადრეა მეთქი... გიგამ აღარ შემიძლია შენთან ესე ყოფნა მაშინ უნდა გიღალატოო და ისევ სცადა გახდა, მოკლედ მე მაინც ჩემი გავიტანე მაგრამ სანაცვლოდ შევთავაზე თუ გინდა მინეტი ვცადოთ თქო, ისიც დამთანხმდა და მოკლედ დაახლოებით 7-8 თვე ვიყავით ერთად და თითქმის ყოველდღე მინეტს ვუკეთებდი, ბოლოს ვეღარ მოითმინა და ანალური სექსი შემომთავაზა, მე ამაზეც უარზე ვიყავი და მოკლედ ძალით მიხმარა ოღონდ ქალიშვილობა შემინარჩუნა... მოკლედ ამ ფაქტის შემდეგ დავშორდი და სწორედ ეგ პერიოდი იყო 1 თვეც არ იყო გასული რო ჩემი დის ბანკეტზე აღმოვჩნდი 3 ივლისი იყო საღამოს 7 საათზე მივედით..... კარგი საღამო იყო ჩემი დის კურსელებთან ერთად ვიჯექი ვსვავდით, ვერთობოდით, ვცეკვავდით.... მერე ტუალეტში გავედი რაღაც ცუდად გავხდი სასმელი ზედმეტი მომივიდა და ტუალეტის შესასვლელთან თავი ვერ შევიკავე და შევბარბაცდი, ზუსტად მაგ დროს გამოვიდა მამაკაცების ტუალეტიდან ჩემი დის ლექტორი (სახელს და გვარს არ დავასახელებ საკმაოდ ცნობილი კაცია) უცებ ხელი შემაშველა შემიყვანა ონკანთან და მოკლედ მომასულიერა... გამოვედით გამეცნო, ვუთხარი რო მისი სტუდენტის და ვიყავი, ეგრევე მივხვდი ესეთი ლამაზი რო თეკლას და იქნებოდი ძაან გავხარო... მოკლედ მოვუბოდიშე და მაგიდასთან მივედი... იმ წუთიდან ჩემი მზერა იმ კაცის მაგიდისკენ მიიმართა... თვალს ვაპარებდი ხოლმე და ვაკვირდებოდი როგორი სიმპათიური კაცი იყო მიუხედავად იმისა რო მე სულ რაღაც 16 ვიყავი და ის 40 გადაცილებული მაინც იყო... შევნიშნე რო ისიც მიყურებდა ... ესე გაგრძელდა დაახლ 1 საათი.... საცეკვაო მოედანზე ვიყავი ჩემთვის ვცეკვავდი და ვიღაცის სიახლოვე ვიგრძენი, მოვბრუნდი ნასვამი მზერა შევაგებე ახლოს მყოფ მამაკაცს და რათქმაუნდა მიხვდებით რო ის ლექტორი იყო, გამიღიმა ხელი გამომიწოდა და ცეკვა შემომთავაზა... მეც დავთანხმდი და დავიწყეთ ნაზად ცეკვა დისკოტეკის ტექნო მუსიკაზე ))) ყურში მეჩურჩულებოდა რაღაცეებს და ხელები მჭიდროდ ჰქონდა ჩემს თეძოებზე შემოხვეული... გავაგრძელო? ))

Комментариев нет:

Отправить комментарий