გაგრძელება

მეუბნებოდა განსაკუთრებულად ლამაზი, პრინცესა ხარო ... მე ცოტა შეუძლოდ გავხდი და ვერანდაზე გამიყვანა იქ გავაგრძელეთ, არამგონია ესეთ ლამაზ და საყვარელ გოგოს ბიჭები არ ესეოდნენ და შეყვარებული არ გყავსო... ვუთხარი რო 1 თვის წინ დავშორდი, მერე ახალს ვერ მოძებნიო გაუკვირდა... მეთქი სულ რაღაც 16წლის ვარ და ჯერ არ მჭირდება სერიოზული ურთიერთობები, რო მქონდა უკვე ისედაც ვინანე თქო... 16 წლის რა გეტყობა უკვე ჩამოყალიბებული ქალი ხარო ჩაიცინა და ხელები თეძოებზე ამისვა... მერე გადამეკიდა მომიყევი რატო დაშორდიო და დეტალებში მომაყოლა ჩემი შეყვარებულის ისტორია... ბოლოს შევედით და მაგიდასთან დავჯექი... ცოტა კიდევ დავლიე და უკვე მართლა ზედმეტი მომივიდა ...ჩემმა დამ შეამჩნია და ეგრევე ჩემთან მოვიდა ეხლავე ტაქსის გამოგიძახებ და სახლში გაგიშვებო... ამ დროს მისი ლექტორი მოვიდა... თეკლა მეც ძაან გადავიღალე უკვე გვიანია ხვალ დატვირთული გრაფიკი მაქვს და ისედაც სახლში წასვლას ვაპირებდი და შენ დას მე გავიყვან რა პრობლემააო... ჩემ დას არც უფიქრია რამე ზედმეტი, უყოყმანოდ დათანხმდა და ესე აღმოვჩნდი ხუთიოდე წუთში იმ პატივცემული ლექტორის მანქანაში გვერდით სავარძელზე... 1 კილომეტრიც არ გვექნებოდა გავლილი იქვე თბილისის ზღვის ჩაბნელებულ გზის პირას ხეებთან გააჩერა... გადმომხედა ხარბი თვალებით ჩემს დეკოლტიან მკერდს და ნახევრად მოშიშვლებულ პეხებს უყურებდა... ესე იგი მინეტი გიყვარს არაო და ყელში მწვდა... შარვალი ელვის სისწრაფით ჩაიხადა თავი ტრუსთან მიმატანინა და კბილებით გამხადეო... მე თავიდან შევეწინააღმდეგე მაგრამ ერთი ხელით ყელში მიჭერდა და მეორეთი ტანსაცმელს მახევდა ტანზე... დავმორჩილდი და კბილებით ტრუსი ჩავუწიე იმხელა პენისი ცხოვრებაში არ მენახა იმ წამსვე ორივე ხელით თმებში წამავლო და მისი ბინძური პენისი პირში ჩამჩრა... ბოლომდე მიდებდა სწრაფად და უხეშად.. პენისის სუნზე და ხახაში ბოლომდე ჩადებაზე 2 წუთში გული ამერია და სულ დავსვარე ისიც და მანქანაც... გინებით გადმოხტა მანქანიდან წყალი ჰქონდა მანქანაში თვითნაც მოიბანა და მეც სახე მომბანა თმებით გადმომათრია წინა სავარძელზე თვითონ დაჯდა მე მიწაზე დამაჩოქა და თმებით ისევ პენისთან მიმიყვანა 15-20 წუთის განმავლობაში მაძლევდა პირში ბოლომდე მთხრიდა თან მაგინებდა კარგია შე პატარა მინეტშიცაო... მინეტიტ რო გული იჯერა კაპოტთან მიმიყვანა წამკუზა რაკამ თუ რაღაცას რო ეძახიან იმ პოზაში და ეხლა მოვიდა შენი ქალიშვილობასთან გამომშვიდობების დროო... მე ავტირდი და შევეხვეწე მეთქი ეგ არ გამიკეთო და რაც გინდა ის ქენი თქო... კაი დროებით გადარჩი მაინც ისეთი პოზა გაქვს ანალი გაასწორებსო ტრაკზე მომარტყა თმებში წამავლო თავი კაპოტზე დამადებინა ცალი ხელით მარცხენა ფეხიც ამაწევინა და ტრაკში შემიდო... ტკივილისგან ავკივლდი ყელში წამიჭირა და უფრო ძლიერად და ღრმად შემიდო ... კარგა ხანს მჯიმავდა უკნიდან მერე გამომაძრო უკანა კარი გამოაღო მაგრამ სანამ დაჯდებოდა ტრაკში ნამყოფი პენისი ეხლა პირში უნდა მოგცე შე ძუკნა პატარა მინეტშიცაო დამაჩოქა და ისევ პირში ჩამიდო ... მე ვლოკავდი და ვწუწნიდი მაგრამ ის ცხოველივით ბოლომდე მიდებდა მახრჩობდა გულის არევამდე .

Комментариев нет:

Отправить комментарий