გაგრძელება 2

ბოლოს ხელში ამიყვანა უკანა სავარძელზე მიმაწვინა და აი ეხლა კი მოუტყვნელი ვეღარ გადამირჩები დაემშვიდობე შენს აპკსო... მე ტირილის დაწყება და ხვეწნა მუდარაც კი ვერ მოვასწარი ისე ელვის სისწრაფით გამიყარა უზარმაზარი პენისი იმ წამს სისხლმა იფეთქა და მანქანა დასვარა და მე გონება დავკარგე დაახლოებით 10 -20 წამი ტკივილისგან სულთქვა შემეკრა, ცრემლები წამომივიდა... ეს დამპალი პედოფილი ამაზე უფრო აიგზნო და მთელი ძალით ცხოველივით დამიწყო გაჯიმვა... გრძნობა რო დამიბრუნდა ბოლო ხმაზე ავკვნესდიიი, თუმცა მალევე ტკივილი სიამოვნებაში გადაიზარდა .... ოფლში გაღვრილი მთელი სიძლიერით ხმარობდა 42 წლის დამპალი პედოფილი ჩემს 16 წლის ნორჩ სხეულს... მერე პოზა შეიცვალა თვითონ დაჯდა და ზემოდან დამისვა, ესე უფრო მეტკინა მე ზემოდან მახტუნავებდა და თვითონაც ქვემოდან მიდებდა მთელიანი პენისი შემდიოდა ჩემს ვიწრო ფისოში თანაც ძალიან სწრაფად და ძლიერად თან მტკიოდა მაგრამ იმდენად მსიამოვნებდა 3 წუთში გავათავე... გათავების მომენტში ისე ამიჩქარდა სუნთქვა ისე ავკვნესდი ლამის კრუნჩხვებში ჩავვარდი, იმას შეეშინდა არ დამაკვდე ყ###ზეო ესე მითხრა.... მე უკვე აღარაფერი მაინტერესებდა ისეთი შეურაცხყოფილი და ამავდროულად ნასიამოვნები ვიყავი... კიდევ ცოტა ხანს მიხმარა სხვადასხვა პოზებში და ბოლოს იქვე წინა სავარძლებს შორის შუაში წამაჩოქა და პირში მომცა რამდენიმე წამი მიტყნავდა ტუჩებს მთლი ძალით და ბოლოს ცხელი და მყრალი სპერმა შემასხა ხახაში... ეხლა კარგად გამიწუწნეო და მერე ეგ სპერმა გადაყლაპეო... გულში შევაგინე და დავემორჩილე რაც უნდოდა გავაკეთე... უკანა სავარძელზე თავი დავდე და 1 წუთში ჩამეძინა..თვალი ჩემს კორპუსთან გავახილე ... გადასვლა დავაპირე მაგრამ მოიცა აქ ვეღარ გაგჟიმავ მაგრამ პირში უნდა მოგცე კიდეო... მე ამღვრეული მზერა შევაგებე და რა აღარ გეყო ჩემი დამცირება და ხმარება მეთქი, წინ გადმომისვა ბევრს ნუ ლაპარაკობ შენ მინეტისთვის ხარ დაბადებულიო თავი ჩამაყოფინა და პირში მომცა... 15 წუთის წინ გაათავა იმ ღორმა და მაინც ვერ დაკმაყოფილდა კიდე მოუნდა (( ნახევარ საათზე მეტი დასჭირდა რო გაეთავებინა, თავს ძლივს ვიკავებდი ისევ გული რო არ ამრეოდა, მთელი ნახევარ საათზე მეტი პირიდან არ გამოუღია თან ბოლომდე მთხრიდა ხახაში მაყლაპებდა და მახრჩობდა ლამის .. ბოლოს როგორც იქნა მეშველა და გაათავა სახეზე და თვალებში მომასხა და სპერმიან პენისს ლოყაზე და ტუჩებზე მირტყავდა ... ნამდვილად მინეტისთვის ხარ დაბადებული პატარა ძუკნაო ჩაილაპარაკა და სპერმიან სახე და ტუჩები დამიკოცნა ... მერე მანქანიდან გადმომიყვანა სადარბაზომდე მიმყვა სალფეთქით სახე მომწმინდა და დამარიგა ესეთი არეული სახით და შემოხეული ტანსაცმლით მშობლებს არ დაენახო, ან აბაზანაში შედი ან საძინებელში ეგრევეო... ტელეფონის ნომერი გამომართვა ხვალ დაგირეკავ და უფრო კარგად გავერთობით გპირდებიო... ავედი საძინებელში შევვარდი საწოლში დავემხე და ვერ გავიგე ტირილი მინდოდა უნდა მეფიქრა რამეზე თუ არა... ერთი ვიცოდი მიუხედავად ყველაფრისა ეს კაცი მომწონდა ...
მეორე დღეს დამირეკა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий