მე მოდელობა მინდოდა და პორნო ვარსკვლავი გავხდი

გამარჯობათ მე ჟანა ვარ 22 წლის, ამჟამას ამერიკაში ვცხოვრობ, ისე ქართველი არ 2 წლის უკან წამოვედი საქართველოდან.
ერთ ერთ სამოდელო სააგენტოს მივაკითხე, მოდელობის სურვილით. კასტინგი გავიარე და სიაშიც ჩამწერეს და ჩემი სივი ბევრგან გააგზავნეს. გარკვეული პერიოდის მერე ერთი ამერიკული კომპანია დამიკავშირდა და ამთთან მუშაობა შემომთავაზა.
მეც შანსი არ გაუშვი ხელიდან და გამოვემგზავრე ამერიკაში. დეტალებს სად და როგორ ვერ დაგიკონკრეტებთ.

ჩამოსულს მითხრეს აქაც უნდა გამევლო კასტინგი და 3 დღის მერე დამიბარეს ფოტოსტუდიაში. სადაც რათქმაუნდა გამოვცხადდი დანიშნულ დროს.
აქ დაიწყო ჩემი ისტორია, მოკლედ ინგლისური ნამდვილად კარგად არ ვიცოდი, რაღაც მესმოდა და ცოტასაც ვსაუბრობდი.
უამრავი ფოტო გადამიღეს, სხვადასხვა პოზებში და ჩაცმულობაში, ბრენდების ტანსაცმელები ჩამაცვეს და მოკლედ თავი სამოთხეში მეგონა.გავთამამდი კიდეც.
კასტინგის მეორე კვირას დამირეკეს და მითხრეს გამოვცხადებულიყავი.
მივედი და დაგეგმილი ქონდათ ჩემი ზაფხულის კოლექციაში გადაღება.
მე რათქმაუნდა ვიცოდი რომ კუპალნიკებში და მსგავს ტანსაცმელებში მომიწევდა გადაღება და პრობლემაც არ მქონია.
არ დამითვლია მაგრამ 50 ამდე კუპალნიკი ჩავიცვი და გავიხადე, მათ შორის ისეთებიც იყო, თითქმის არაფერს მიფარავდა. ფოტო გადამღები ახალგაზრდა ბიჭი იყო, კოლექცია კი ერთ ერთ ქალბატონს ეკუთვნოდა. 
რომელიც მაცნევდა კუპალნიკებსაც თან ხშირად მეუბნებოდა " სექსუალურად და ვნებიანად უნდა გამოიყურებოდეო"
ქართველებს ხო იცით მსგავსი რამ გვაკლია ნამდვილად , ამიტომ ამ ქალმა ჩემი მოფერება გადაწყვიტა, თქვა უნდა აგაგზნოო იქნებ მაშინ მაინც დანამო ეგ დაეყეტილი თვალებიო და მკერდზე დამიწყო ფერება, შევკრთი და გამიკვირდა მაგრამ წინააღმდეგობა არ გამიწევია, მეშინოდა გარეთ არ გავეგდეთ და მარტო არ დავრჩენილიყავი გერმანუაში.
ნელ ნელა აზარტში შევედი და ნამდვილი გაცოფებული სექს მხეცივით გამხადა, ისე აგმაგზნო, ვნებას და სექსის წყურვილს ვერ ვმალავდი.
და ბოლოს, დადგა გადამწყვეტი ეტაპი. "ეროტიული ფოტოები"
მე სტულიად შიშველს უნდა გადამეღო ფოტოები.
ვერც კი წარმოიდგენთ როგორ ვპოზირებდი, მე თვითონ მიკვირდა ნუთუ მე ქართველი გოგო შევძლებდი ამდენი ხალხის წინაშე გაშიშვლებას და ასე თავისუფლად პოზირებას.
სრულიად შიშველი ვიდექი და ვპოზირებდი, ზოგი იცინოდა ზოგი კომპლიმენტებს მესროდა , მეც თავი სამოთხეში მეგონა.
მომდევნო დღეს კო "ზომბი ფოტოსესია"დაინიშნა.
ანუ მე უნდა გადამეღო ეროტიული სექს ფოტოები ზომბი ბიჭთან.
მეც შიშველი და ვითომ ზომბი ბჭიც შიშველი.
მართალია ეს კადრები ფოტოებში არ მოხვედრილა მაგრამ ზომბი ბიჭს საშინლად ქონდა ამდგარი ასო, მთელი სხეული ტატუ მოხატილი, და რომ მეხებოდა მეც მაკანკალებდა.
კომპლექსი მომეხსნა მაგრამ ისე ვიყავი აგზნებული და ისე ვეხუტებოდი მის პირსინგებით და ტატუთი მოხატულ სხეულს, გადავირიე. ზომბი კი ვითომ შემთხვევით მოხახუნებდა თავის ამდგარ ასოს.
ფოტოგრაფები და მაყურებლები კი მამხნევებდნენ და მეუბნებოდნენ მიდი მოკიდე ხელი ნუ გცხვენია და ასე შემდეგ...
მე თავი დავკარგე და ხელი მოვკიდე ზომბი ბიჭის ასოს და დავუწყე ფერება, ბიჭმა კი არ დააყოვნა და ტუჩებში მაკოცა, თან ხელი ფუჩუში ჩამიცურა და მოსინჯა წრიული მოძრაობით.
მოკლედ ჩვენი ფოტოსესია სექსში გადაიზარდა, ვერ წარმოვიდგენდი ამდენი ხალხის წინ თუ შემეძლო სექსი.
ზომბიბიჭმა საოცარი კუნი გამიკეთა, ვგრძნობდი როგორ მიხახუნებდა მის ხორკლებიან ენას კლიტორზე, მე კვნესა აღმომხვდა და რამოდენიმე ორგაზმიც განვიცადე.
და პიკი, მან გადამაშლევინა ფეხები, მისი ამდგარი ასო ამისვა კლიტორზე და ჯერ ასოსთავი შემიდო, ავკანკალდი და ვითხოვდი მისგან მალე გავეჟიმე.
და ბოლოს ყვერებამდე შემისრიალა.
ეს საოცრება იყო, მომეწონა ძალიან.
და ამ დღიდან მეძახდნენ " პორნო ვარსკვლავს"

Комментариев нет:

Отправить комментарий