ბიჭებო მე ანი ვარ

ეხლა რასაც მოგიყვებით ჩემი სექს ფანტაზია უფროა ვიდრე ისტორია.
ვინაიდან მე ჯერ კიდევ ქალიშვილი ვარ და სექსის გამოხდილება არ მქონია, მინდა მოგიყვეთ თუ რამ და როდის გაიღვიძა ჩემში ე.წ. სექსუალურობამ ანუ ლტოლვამ სექსისადმი.
ეს ძალიან დიდი ხნის წინათ მოხდა, დღე და წელი ნამდვილად არ მახსოვს, მაგრამ ძალიან კარგად მახსოვს პირველი მასტურბაცია და ორგაზმი.
სკოლაში დავდიოდი. მშობლებმა მობილური ტელეფონი მიყიდეს ნოკის დიდ ეკრანიანი და ინტერნეტში ჩართული.
მაშინ სკოლაში ძალიან ცვეტში იყო ჩათაობა და მეც ჯეოჩათში ვჩათაობდი.
გეფიცებით მართლა არ ვიცოდი რა იყო სექსი და მითუმეტეს მასტურბაცია. იქ ბევრს ვლაზღანდარობდი.
ერთ ღამეს "უკომპლექსო" ოთახში შევედი და მივესალმე, ბევრი ბიჭი მწერდა მაგრამ რატომღაც ერთი ამოვარჩიე და გვიანობამდე ვსაუბრობდით, ასე ვთქვათ მან განმანათლა. 
დავიწყეთ ესეთი თამაში, მე მისთვის უნდა მევრძანებინა რაც მინდოდა ის კი მე მიბრძანებდა და ორივეს უნდა შეგვესრულებინა.
მე უაზრო ბრძანებებს ვაძლევდი, "ეხლა ადექი და ფანჯარასთან მიდითქო" და ესეთ რაღაცეებს , მნიშვნელოვანია ის რას მეუბნებოდა.
წარმოგიდგენთ დაახლოებით დიალოგს ზუსტად არ მახსოვს:

- რა გაცვია?!
-საღამური.
-წევხარ თუ ზიხარ?!
-ვწევარ.
-ეხლა მაინტერესებს რა ფერის ტრუსიკი გაცვია და ლიფი?
-წითელი ბიკინი მაცვია ლიფი კი არ მიკეთია, ღამე ლიფით არ მძინავს.
-ეხლა გიბრძანებ მკერდს შეეხო და მოეფერო!
-ეს რატო? აა ხო კაი რატომ კითხვა არ შეიძლება უნდა შევასრულო არა? კარგი ვეფერები.
-მოგწონს?!
-რათქმაუნდა კარგია.
-ეხლა ნელ ნელა მუცელსაც მოეფერე მერე ისევ მკერდს და ძუძუსთავები დაისრისე.

მაშინ გარდატეხის ასაკში ვიყავი და ძუძუსთავები მტკიოდა, მაგრამ მაინც მოვედერე.
-ეხლა რასაც გეტყვი აუცილებლად გააკეთე !!
-ოკ
-ეხლა თითებით შეეხე ბიკინს გარედან და ფუჩუს მოეფერე.

ეს რომ წავიკითხე შევკრთი მაგრამ მაინც გავაკეთე.
-ეხლა ხელი შიგნით ჩაასრიალე და კლიტორი მოძებნე ოკ?
-კლიტორი რაა? (გავიკვირვე მე)
-ფუჩუ თითებით მოისინჯე და ყველაზე მგრძნობიარე ადგილს რომ იპოვი ეგ იქნება კლიტორი ოკ?

მე ჩაუყევი მუცელს და მართლა დავიწყე ჩემი ფუჩუს თითებით მოფერება, გადავშალე და  პირდაპირ კლიტორს ვეტაკე თითებით და საოცარმა ჟრუანტელმა დამიარა, მივწერე.
-ეს გრძნობა ჩემთვის რაღაც ახალია, რას ნიშნავს?
-მასტურბაციას გასწავლი.
-ეგ რაღაა? უფ წავედი მე არ მინდა
-მოიხა მაგარია არ გინდა გაათავო და ორგაზმი განიცადო?
-არა პკ

და ამით დასრულდა ჩვენი საუბარი.
მე სხვა ვაპ გვერდებზე შევედი და მოვძებნე ვიდეო მასტურბაციაზე.
ვუყურე და გადავირიე, რომ ვნახე რას აკეთებდა გოგო და როგორ.
იმ ღამეს სიზმრებმა არ მომასვენა,
დილით კი აბაზანაში შევედი დასაბანად და იგივეს გაკეთება ვცადე.

აღბრთოვანებული დავრჩი,
გაგრძელება მოგიყვეთ? რა და როგორ გავაკეთე? 

Комментариев нет:

Отправить комментарий