მუტლის მწოველი გოგო მყავს

გამარჯობათ. მე ანა ვარ 36 წლის. ვარ გათხოვილი მყავს შვილებიც. ერთ დღესაც საიტზე ვიყავი და გოგომ მომწერა ქალთან მინდაო სექსი და შევხვდეთო. თავიდან მეგონა მატყუებდა და ბიჭი იყო მაგრამ ვიდეოზარით მესაუბრა და წავედი 18 წლის გოგო იყო, თან ქალიშვილი. მივედი ჯერ მოვეფერე მერე თითებით ვეთამაშე მის მუტელს და ბოლოს ვუთხარი ქალთან ხომ გინდოდათქო და კიო ხოდა მომწოვეთქო და მუტელი მივუშვირე. თავიდან ენა ამისვა ოდნავ და შორიდან ლოკავდა, მომეწონა და თან მუღამში შევედი. მოვკიდე თავზე ხელი და მივაჭერინე, ძალიან მაგარი იყო. გათავების დროს თავის გაწევა ცადა მაგრამ არ გავაწევინე და პირში შევასხი პირდაპირ. კიდევ ერთხელ გავუთავე პირში მანამდე ვაწოვე და ბოლოს წავიდა. რამდენიმე დღეში დავურეკე კიდევ მომწოვეთქო და მივედი ისევ მოვაწოვე და ასე რამდენჯერმე მომიწოვა. იმის მერე შეეჩვია და სულ მწოვს. ახლა ერთი სული მაქვს ვინმეს მოვატყვნევინო. ჩემს ქმარს ვერ ვეტყვი და ვინმე ისეთი კაცი მინდა უხეშად რომ მოტყნას, მერე მეც მომტყნას და ჩემი მოტყნული მუტელი აწოვოს. ჩემი ბოზი უნდა გახდეს ეგ გოგო

1 комментарий: