ვარ 19 წლის გორიდან

ამარჯობათ. ლიზა მქვია, ვარ 19 წლის გორიდან.მეც შემემთხვა ერთი ისტორია.მეგობართან ვიყავით სტუმრად მე და ჩემი დაქალები და მეგობრები,პატარა სუფრა იყო,კონიაკი დავლიეთ,სახლში წასვლის დრო მოვიდა,და მე ჩემმა მეგობარმა გამაცილა სახლისკენ.დანარჩენები წავიდნენ თავიანთ სახლებში.გზაში მეუბნება ჩემი მეგობარი გიორგი ცოტა კონიაკი დარჩა კიდე და ხოარ დავლიოთო.მეც დავთანხმდი,შორს არც ვიყავით მოშორებული,მასთან სახლში არავინ იყო, თბილისში იყვნენ მშობლები.დავლიეთ კიდე კონიაკი,კარგ ხასიათზე ვიყავით.გიორგისთან ჩვეულებრივი ურთიერთბა მქონდა. ჩემი საყვარელი მუსიკა ჩავართვევინე კოკერის.


 ცეკვა დავიწყეთ, ცოტა ვნებიანად წამეცეკვა,მეც მივუშვი თავის ნებაზე,მეც ნასვამი ვიყავი,ვგრძნობდი როგორ უდგებოდა და კაბაზე მედებოდა, ერთი მაკოცა და უი ბოდიში მაპატიეო თავისთავად მოხდაო.არაუშავს მეთქი უთხარი და ისევ კონიაკისკენ წავედი რომ მეცა უკნიდან და მდივანზე გადამაწვინა,უცებ ვერ მოვედი აზრზე,ისე უცებ გამხადა ზედა, ლიფი ჩამიწია და მკერდის თავზე დამიწყო ენით თამაში.მთელ სხეულს მიკოცნიდა,მე აზრზე ვერ მოვდიოდი პირველად შემემთხვა ესეთი რამ,ქვემოთ ჩაიწია,კაბა ამიწია,ტრუსი გადამიწია და ენით თამაში დაუწყო საშოს.ეგ იყო ყველაზე საოცარი რამ,მაგრად მომწოვა,მერე თმებში მომკიდა ხელი მდივანთან დამაჩოქა,შარვალი ჩაიხსნა და ამოიღო თავისი ასო და ტუჩებზე მომადო,მოკიდე ხელი და გალოკეო.მსხვილი იყო თუმცა დიდი არა,მხოლოდ პორნოდან მქონდა ნანახი როგორ წოვდნენ ქალები,ენით დავუწყე თამაში,მან მოკიდა თავის ყლეს ხელი და პირში შემიდო,გადაწია ყლის თავი და მაწოვინა,ისეთი აგზნებული ვიყავი ყველაფერზე თანახმა ვიყავი,ამაყენა ისევ და ხელი დაისველა მუტელზე ამისვა,მდივანზე გადამკუზა და ნელ ნელა მუტელში შესვლა დაიწყო,საშინელი ტკივილი ქონდა,დიდი იყო და არ ეტეოდა,ვერ შემიდო ნელა,და ბოლოს შემარტყა და ეს მსხვილი ყლე აღმოჩნდა ჩემ წვრილ მუტელში.ქალები უფრო გაიგებს რა არის პირველი შედება და რა განცდა აქვს ამას.ყველაფერი კარგად მიდიოდა,მჯიმავდა ამ დროს ვიღაც თავის მეზობელი ბიჭი შემოვიდა გიორგისთან და შეესწრო ამ სცენას.მეგონა ადგილზე მოვკდებოდი სირცხვილისგან,ყველა გაოგნებული ვიყავით,გიორგი ეკითხება არსად თქვა ბიჭოო,მოდი შემოგვიერთდიო,უკვე უძლური ვიყავი ამ ყველაფრის მიმართ,მდივანზე წაკუზული ვყავდი გიორგის იმან შემოუარა მდივანს და წინიდან დამიდგა ჩაიხადა და მოწოვეო,ორი ყლე პირველად ვნახე ცხოვრებაში,გადამიგდო პირში გიორგი უკნიდან მომჯდარი გააგრძელა ჩემი გაჟიმვა ეს წინიდან პირში, მერე შეეცვალნენ, სხვა ყლე რომ შევიდა ეგრევე ვიგრძენი სხვანაირად გამიყარა,გიორგიმ წინიდან მოვიდა და ისევ ადმგარი ყლე მაწოვინა.ის საშინლად მტყნავდა,ჩქარ ჩქარა, მუტელი ამიწითლა,მერე ამომატრიალა მდივანზე და ფეხებ გადაწეულზე შემიდო,დიდი ხანი მტყნავდნენ,უკვე ვგრძნობდი რომ დავიგალე ძალიან,გიორგიმ ტაკოში მინდა შევიდეო,უარზე ვიყავი მაგრამ ამაოდ.გადმომატრიალა მიმატურთხა ხვრელზე და დაიწყო შესვლა,საშინელი ტკივილი ქონდა, თითქოს ვიგაცა გხლეჩსო,შემომაჯდა ძვლივს შედო და გამიფართოვა,არც გამოუღია შიგვე ჩამათავა,ამ ბიჭმა სახეზე გადამათავა,გიორგიმ ეგრევე გაუშვა სახლში ეს ბიჭი.ასე მქონდა პირველი სექსი 2 მამაკაცთან. ეს მოხდა 14 ნოემბერს 2012 წელს.იმ ბიჭმა სცადა ჩემთან მაგრამ მოვიშორე აღარ გამოჩენილა, გიორგისთან ისევ მაქვს სექსი.ეს იყო ჩემი ისტორია.

Комментариев нет:

Отправить комментарий