Fanni és Ervin


Fanninak hívnak, 20 éves vagyok és fősulira járok. Van egy pasim Ervin, aki 25 éves. A szüleinél lakunk Gyálon, egy többgenerációs házban. Ervin apukája Németországban dolgozik, ritkán van itthon. Ervin ikertestvére Erik és barátnője Aliz laknak a földszinten, mi az emeleten, míg anyukájuk a melléképületben, ami egy önálló ház. Nagyon barátságos család, Aliz és én barátnők lettünk, Ervinék anyukája, Marika igazi lányukként kezel mindkettőnket. Egyedül Erikkel nem szimpatizálok, de ez kölcsönös. Végül is meg vagyunk egymás mellett, de ha nem muszáj nem beszélgetek vele. Hiába hasonlítanak egymásra, teljesen más egyéniség mindkettő. Ervinnel két éve ismerkedtünk meg egy házibuliban és bár nem vagyok rá büszke, már azon az éjszakán megvolt minden. Harmonikus a kapcsolatunk, bár szex terén azt hiszem mindketten kissé túlfűtöttek vagyunk. Nem ritka a heti 10-15 alkalom sem. Az extrém helyektől sem riadunk vissza. Egy időben például rendszeresen tűnt el a fejem az anyósülésről menet közben. Fel kellett volna venni azokat a fejeket, akik benéztek az autónkba és azt látták, hogy a csaj éppen ápolja a pasit vezetés közben. Vicces lenne. Szóval nem fogjuk vissza magunkat. Már többször le is buktunk, ezeket a helyzeteket lassan rutinosan kezeljük. Néha még gonoszak is voltunk. Egyhetes nyaralásunk alatt Ervin azt találta ki, hogy amikor jön a pizzafutár, meztelenül nyissak ajtót. Megtettem. Nem akarom magam fényezni, de képzeljétek el, amint ajtót nyit egy 168 centi magas, karcsú lány közepes méretű feszes mellekkel, Y-alakúra nyírt fazonnal a punciján, vörös kleopátrára nyírt hajjal, ami még vizes. Szegény srác dadogott, majdnem elejtette a pizzát, vörös lett a feje és zavarodottságában ő kért sűrű elnézést. Egyébként nem vagyok ilyen gonosz, igazi rendes lány vagyok, csak a párom néha kihozza belőlem a bennem lakozó kisördögöt. Történetem apropója nem ennyire mosolyogtató.

Ervin egy kispesti autóalkarész-nagyker logisztikai mindenese és havonta többször be kell menni éjszakai leltárt készíteni. Ez egy augusztusi napon is így történt. Én este a facebook-on lógtam, majd kiválasztottam egy filmet, amit megnéztem és aludtam. Éjszaka felkeltem az ajtónyílásra, amikor Ervin hazajött. Kicsit csodálkoztam, mert reggel szokott hazaérni. Aludtam tovább. Levetkőzött, befeküdt mellém. Hátulról átölelt, úgy ahogy szokott és a nyakamat kezdte puszilgatni.
-Drágám, alszok.
Nem igazán hatotta meg és folytatta. Amikor a kemény dorongját a fenekemhez nyomkodta, ó, azt nagyon szeretem és hagytam a csábításnak, lemondtam az alvásról.
-Érzem nagyon be vagy indulva, benne vagyok, de te fogsz dolgozni! -suttogtam
Nem szólt semmit csak folytatta. Nyáron általában bugyi nélkül alszok, csak egy hálóing van rajtam. Az már teljesen fel volt rajtam húzva, ezért ki is bújtam belőle. Oldalt feküdtünk mindketten, erős kezeivel hol a fenekemet markolászta, hogy a cicijeimet izgatta. Lejjebb csúszott és a fenekemet csókolgatta. Hasra feküdtem, kissé széttártam a lábam és átadtam magam az élvezeteknek. A fenekem felső pontjától a fenekem nyílásáig nyalt, oda-és vissza, majd csak a nyílásomat nyalogatta egyre nagyobb szenvedéllyel. Fejben már szinte elkönyveltem, hogy megint a popsimat akarja kényeztetni. Hosszú ideig és jó nyálasan izgatott. Éreztem, hogy a nyelve már gond nélkül jár bennem. Bár sosem szerettem, ha spontán nyalogatnak ott. Szeretek a szex ezen válfajára egy kicsit készülni, de nem akartam félbeszakítani, mert ő is nagy élvezettel csinálta és nekem is jól esett.
Amikor befejezte, akkor visszafordított az oldalamra és újból mögém feküdt. Erősen magához húzott. Éreztem, ahogy kemény farkával összekeni a fenekemet. Bár szerettem volna én is számra venni őt, de amikor a farkával a puncimat simogatta, akkor én is azt akartam, hogy magamban érezzem. Soha nem tudtam eldönteni, hogy amikor egy pasi a farkával a puncit simogatja, vagy inkább döfködi, hogy az szándékos, vagy csak nehezen találja a bejáratot. Végül is mindegy, mert nekem jó érzés. Meg is történt a behatolás. Finoman tette be a makkját és óvatos mozdulattal tolta tovább, aztán félúton megállt, majdnem kihúzta és újra be. Ekkor már egyre jobban átjárt a forróság és lent is nedvesedtem. Beindultam tőle, miközben ő már egyre tempósabban járatta bennem gyönyörrúdját. A Drágám szereti ha néha egy kicsit piszkos a szám ilyenkor.
Nem is fogtam magam vissza.
-Oóó, ahhh, ez az Baby, toljad a nagy faszodat!
-Bizsereg tőled a puncim.
-Ne kíméld, baszd szét!
-Imádom a kemény faszodat!
Ilyenekkel és hasonlókkal motiváltam, bár erre igazán nem volt semmi szükség, mert mint egy gép, úgy dolgozott. Olyan erővel lökte belém péniszét, hogy engem is eltolt, már az ágy szélénél voltunk. Néha azért meglepődtem, mert egy-két lökésnél egy kicsit fájt, amikor tövig bement. De ebből ő nem vett észre semmit. A jobb kezemmel hátranyúltam és a fenekét markoltam, ami a gyengém. A férfi fenék, és a kedvesemnek közel van a tökéleteshez. Egyre többször állt meg és csak bennem hagyta mozdulatlanul. Tudtam, hogy ilyenkor már néha a csúcs közelébe ér. Az egyik ilyen megálláskor nekem orgazmusom volt. Erősen belemarkoltam a fenekébe, hozzátoltam a fenekem és persze ezt szavakkal nem lehet kifejezni, de ilyenkor egy másik galaxisban érzem magam. Ervin megfogta a csípőmet és eldöntött oldalra. Alányúlt a hasamnak és kissé megemelt, jelezve, hogy kutyapózban szeretné folytatni. Szinte biztos voltam benne, hogy most a popsim fog következni, de halottam, amint egy óvszeres tasakot tép szét. Ritkán szoktuk gumiban csinálni. Gyorsan a puncimba talált és ugyanazzal a tempóval kefélt, mint előtte. Viszont ebben a pózban, még érzékenyebb lettem. Hatalmas lökéseket mért belém és ilyenkor nem csak az élvezet miatt szisszentem fel, hanem tényleg fájt, de nem akartam elvenni a kedvét, mert tudtam, hogy úgyis nem soká elélvez. Nem csalódtam. Rám feküdt én pedig kutyapózból hasra feküdtem. Így folytattuk, és így már nem éreztem az enyhe fájdalmat. Ervin egész végig csendben volt, viszont most hogy elélvezett egy picit lehetett hallani. Szerencsére vele együtt én is újra felértem a csúcsra. Rajtam feküdt még pár percig, aztán mellém vetődött én pedig, mint egy kifacsart citrom feküdtem hason. Nem volt erőm, sem kedvem tusolni, úgyhogy ezt reggelre halasztottam.
Reggel, amikor felkeltem Ervin már nem feküdt mellettem.
-Ó de jó, most nem nekem kell kávét főznöm, remélem be is hozza. -ez járt a fejemben és folytattam az ágyban hempergést
Mikor már untam a várakozást, kimentem a konyhába, ahol senki sem volt, ezért csak én főztem kávét. Az asztalnál ültem, iszogattam és a telefonomat nyomkodtam. Nyílik az ajtó. Ervin volt az. 
-Te hol voltál?
-Dolgozni, hulla vagyok.
-Dolgozni, persze! Vissza kellett menned?
-Mi van? Figyelj, nem aludtam egy szemhunyást sem, kérlek kímélj az efféle poénoktól, megyek fürödni.
Teljesen komolyan beszélt. A kávémat majdnem a telefonomra öntöttem. Ervin már a fürdőszoba ajtót nyitotta.
-Erik! -mondtam amilyen gyűlölettel csak ki lehet mondani ezt a nevet.
-Tessék? -kérdezett vissza Ervin
-Semmi, menj csak fürödni.

Комментариев нет:

Отправить комментарий