Meleg kaland


A következő történetet a címéből adódóan csak a témára fogékonyak számára ajánlom.

Két évvel ezelőtt történt nyáron. Céges bulit tartottunk, ahol kb. 20-an voltunk. Főleg férfiak, de volt pár kolléganő is. Egy nagyon jó hangulatú kis este volt egy olyan szórakozóhelyen, ahol volt lehetőség darts-ozni és csocsózni. A csapat ketté oszlott, én a darts-osokat erősítettem. Mindig is tiszteletben tartottuk azt a szabályt, hogy kolléga kolléganővel ne kezdjen kapcsolatot, mert az nem eredményezhet jót. Itt is betartottuk ezt a szabályt. Illetve én egy kicsit megszegtem, de csak egy félóra erejéig. Szépen fogytak az italok az asztalról, de senki sem itta magát az asztal alá, mindenki a tudatánál volt a buli után is. Jómagam egy kollégámmal sétáltam haza, mert egy irányban lakunk. A kollégát Ricsinek hívják és történetesen meleg, bár ezt nem reklámozza, de így is mindenki tudja róla. Teljesen fiúsan viselkedik, semmi jel nem utal az ő másságára, csak túl jóképű ahhoz, hogy ne legyen barátnője. Ez tűnt fel a cégnél mindenkinek. Egyébként pályakezdőként került hozzánk négy éve 22 évesen. Nagyon jól darts-ozott és egy másik kollégával versengett az elsőségért. Amikor a kolléga legyőzte őt és ezzel heccelte, akkor ő félig letolta a nadrágját és a meztelen fenekét mutatta neki viszonzásként, amin mi természetesen jót derültünk. Viszont ebben a pillanatban történt velem valami. Felállt a szerszámom és izgalomba jöttem. Történt már velem korábban is ilyesmi, de kizárólag nő váltotta ki belőlem. Értetlenül álltam a dolog előtt. Családos ember vagyok két fiúgyermekem van. Feleségemmel minden jól működik. Persze, mint minden férfi én is szoktam hokizni és fantáziálni. Azt sem tagadom, hogy fordult már meg a fejemben, hogy milyen lehet egy pasival, de én még pasit sosem tartottam vonzónak. Egy szép férfi pénisz be tudja indítani a fantáziámat, de úgy egészében a férfiak sosem. Amint vége lett a bulinak sétáltunk haza Ricsivel. Mindketten oldottan beszélgettünk és egyenesen rákérdeztem a dolgokra.
-Ricsi, figyelj, ketten vagyunk. Bent mindenki azt vallja rólad, hogy meleg vagy és el is fogadnának. Miért tagadod a dolgot, ha tényleg így van?
-Tudom, hogy ezt gondolják rólam, érzem is, hogy a jelenlétemben tabunak számít a dolog, de akkor is nehéz ezt felvállalni. Te vagy az első, akinek ezt elmondom. Igen az vagyok.
Biztos mindenki volt már úgy, ha valami bizalmasat mondanak neki, akkor ő is bekapcsolódik és felfed olyan titkokat, amiket egyébként nem állt szándékában. Én is így tettem. Elmondtam, hogy néha foglalkoztat a gondolat, milyen lehet egy pasival.
-Ha meg akarod tapasztalni, csak szólj! -mondta viccesen
-Jó, szavadon foglak. -válaszoltam teljesen komolyan
-Mi van?
-Tényleg ki akarod próbálni?
-Tegyük fel.
-Csak ugratsz.
-Nem ugratlak. Te is őszinte voltál velem, amikor letoltad a nadrágodat, nagyon beindultam a látványra. Talán a feleségemnek sincs olyan formás feneke.
-Igazán? Köszi a bókot.
-Még a farkam is felállt rá.
-Ha ilyeneket mondasz, akkor az enyém is fel fog állni.
-Az is ilyen izgató?
-Idáig még mindenkinek tetszett. 17 centi és teljesen csupasz.
-Vagy itt fejezzük be a beszélgetést, vagy akkor ne csak beszéljünk!
-Én az utóbbit választanám.
-Én is arra hajlok. De hová menjünk?
-Hozzánk nem mehetünk, mert otthon van a barátom.
-Itt az utca végén van az a park a játszótérrel, ott van egy sötét rész paddal, ahová a bokroktól senki sem lát be. Nézzük meg.
Az izgalomtól újra állni kezdtem. Ricsi egy vékony srác, még az arcán sincs szőr és egészen kisfiús arca van. Barna hajú és kék szemű, a csajok olvadnak tőle. Bevallom, akkor én is. A megjelenésében is inkább kisfiús, mint férfias.
Oda értünk a padhoz, ahol volt egy kis fény, de minket nem láthatott senki.
-Most már látni akarlak elölről is!
Én leültem a padra, ő pedig letolta a nadrágját teljesen. Még nem állt neki teljesen, de nem is volt teljesen lankadt.
-Hmm, szép darab.
Megfogtam neki és pár húzásra már megkeményedett a kezemben. Nem sokáig tudtam neki ellenállni és bekaptam. Életemben először. Elég durván elkezdtem neki szopni. Két kezemmel a formás fenekét markoltam és húztam magamhoz közel. Próbáltam neki tövig benyelni. Kellemes íze volt neki. Egyre erősebben feszítette magát és tolta előre a szép darabot. Nem tagadom nagyon élveztem a szopást. Ő állított le, mert én órákig tudtam volna csinálni. Letérdepelt elém, kigombolta a nadrágomat és elővette az én kemény farkamat is, ami már teljesen nedves volt az izgalomtól. Gyorsan ő is a szájára vett, bár egész nőiesen szopott, pont úgy, ahogy a feleségem szokott. Én viszont kihasználva a helyzetet, erőteljesen megfogtam a fejét és szinte rángattam, amit ő nem bánt. Sőt, erre egyre vadabbul nyelte. Vagy inkább falta. Néha teljes erővel ráhúztam a fejét, amitől ő öklendezni kezdett, de azt sem bánta, sőt már a harmadik ilyen alkalommal el tudta viselni. Egy szó, mint száz a szájürege minden négyzetcentiméterét bejártam egészen a torkáig és végig férfias vadsággal. Majd felállt és háttal közeledett hozzám, de én még nem hagytam, hogy rám ereszkedjen. Két kezemmel masszírozni kezdtem a fenekét és nem bírtam megállni, hogy ne csókolgassam neki. Aztán ez annyira lázba hozott, megkértem, hogy hajoljon előre és az ánuszát kezdtem el nyalogatni. Miközben nyaltam neki, kezeimmel húztam szét a farpofáit és érezhetően gyorsan tágult. Elég nagy merészség volt részemről, de mivel gumi nem volt nálunk így anélkül kezdtünk bele. Finoman ereszkedett az ölembe, miközben én jobb kezemmel a nyílásához helyeztem a merev hímvesszőmet. Meglepetésemre egész könnyedén becsúsztam neki. Feleségemmel az első járatások egész nehezek. A tempót végig ő szabta meg. Nem is meglovagolt, inkább vágtázott rajtam. Szinte végig a farkát vertem neki és néha a golyóit markolásztam. Eszméletlen jó volt. Jobb volt verni a farkát közben, mintha puncija lett volna és azt simogatnám. Tudta minden rezdülésemből, hogy mit érzek, mert akárhányszor el akartam élvezni, szó nélkül lelassított és úgy állt meg, hogy csak a makkom volt benne, majd amikor elmúlt az inger akkor folytatta. Egyszer viszont vagy szándékosan, vagy véletlenül elszámította magát. Erősen rámarkoltam a farkára és kitoltam magam. Régen éreztem már ilyen lüktetést orgazmus közben. Érezve a löketeket, teljesen beleereszkedett az ölembe és szorító markomra folyt az ő friss örömnedve is. Az éjjel további része nem érdemel említést. Mindketten hazaballagtunk.

Комментариев нет:

Отправить комментарий